piątek, 21 czerwca 2013

Zapis 10

JW - John Watson

SH - Sherlock Holmes

JM - Jim Moriarty

MsH - Pani Hudson



John!!!
SH


Tak, Sherlock?
JW


Nudzę się!
SH


Przejrzyj maila, po ostatnim wpisie na bloga zgłosiło się do nas wiele osób z prośbą byś rozwiązał ich sprawę.
JW


Ale jaką...
SH


Dziewczynka zgubiła telefon.
JW


Nuda.
SH


Z zamkniętego pomieszczenia został skradziony cenny dzbanek.
JW


Nuda, córka właściciela go stłukła.
SH


Kobieta myśli, że mąż ją zdradza z kosmitką.
JW


NUDA! Z takimi to do psychologa!
SH


Sherlock!
JW


A nie?
SH


Do psychoterapeuty jeśli w ogóle.
JW


Jakaś różnica?
SH


Szpital zgłasza zaginięcie płuc do przeszczepu.
JW


Nud... Czekaj...
SH


Na co?
JW


www.basket345789.wila.com
I wiemy gdzie są. Po zastanowieniu to nudne było...
SH


Wyśle im linka.
JW


Co to był za huk?
MsH / JW


No co? Zezłościła mnie!
SH


Sherlock!
MsH


Sherlock! Zadzwoń! Proszę!
JM


John, przyjdź jeśli możesz na róg Brown Street i Kempton Street!
SH


Zaczekaj!
JW


Jeśli nie możesz, to też przyjdź!
SH


Jestem.
JW


W aptece po twojej prawej kup plastry nikotynowe.
SH


Czy tylko dlatego mnie wysłałeś?
JW


Tak.
SH


Miałem randkę!
JW


Kocha, to poczeka.
SH


Bracia Holmes... Jedno i to samo...
JW

__________________________________

Z okazji moich imienin notka!
Z tego samego powodu przeniosłam też swojego i Blackie bloga jeszcze z czasów onetu. Zagubione Opowiadania.
Dedyk dla zespołu z reklamy, za to, że pamiętał *.*
AH! Przecież to rocznica! 10 notka!
F.

3 komentarze:

  1. Brakowało mi już Sherlocka. :)
    Notka fajna jak zwykle!
    Pewnie, że pamiętałyśmy. Nie da się zapomnieć. ;)
    Weny!

    Przepraszam, że tak krótko, ale nienawidzę pisać komów na komórce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pewne problemy techniczne z komentarzami...
    Ale już jestem :)

    "Bracia Holmes (...)" - hahha
    "Kobieta myśli, że mąż ją zdradza z kosmitką"- Hue hue hue najpierw przeczytałam "(...) zdradza przez telefon". Nw co się dzieje z moim mózgiem ;p

    Czekam na nową notkę i lecę skomentować ZO :D

    Buziaki,
    Drown :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie fajnie, tylko dlaczego Mrs. Hudson kojarzy mi się ze Slashem? ;-;

    Jestem.
    JW


    W aptece po twojej prawej kup plastry nikotynowe.
    SH


    Czy tylko dlatego mnie wysłałeś?
    JW


    Tak.
    SH


    Miałem randkę!
    JW


    Kocha, to poczeka.
    SH

    lovelovelovelovelovelove *milion serduszek*
    czekam na następną notkę.
    weny.
    Expecto Patronum.

    OdpowiedzUsuń