sobota, 18 maja 2013

Sabaton

Hejka!
Wczoraj dodałam notkę, a dzisiaj dostajecie zdjęcia Sabatonu. Dzisiaj o 20 wybieram się na koncert :) Już nie mogę się doczekać.
Może ktoś jeszcze wybiera się do Słowianina w Szczecinie? Jeśli tak to jakby ktoś miał ochotę się spotkać :)
Zdjęcia, część, zamieszczona dzięki uprzejmości Blackie Line, z którą to właśnie byłam po autografy.
Do Jelonka: podaj mi na GG swój adres, na jednym ze zdjęć pokazałam twoje autografy :)
Wybaczcie, że trochę nie w temacie notka, ale ja uwielbiam Sabaton!
Weny i zdrówka
F.
Ps
Dziękuję wszystkim, którzy skomentowali już poprzednią notkę

6 komentarzy:

  1. O! A ja bym chciała gdzieś blisko mnie Linkin Park... *-* Jesteś na którymś zdjęciu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wielka ! Dziękuję <3 Podałam ci już adres, teraz tylko czekać aż wyślesz i dojdą do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award! Szczegóły u mnie na blogu w zakładce "Nominacje". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zmieniaj, zmieniaj. :3 Mam nadzieję, że szybko odpowiesz na pytania. U mnie pojawi się coś nowego jutro, ewentualnie w środę. :)

      Usuń
  4. SABATON <3
    to mój jedyny komentarz, myślę, że wystarczy :)
    Drowned :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj, młoda! Ja Cię zaraziłam :)
      Kocham! Sabaton rządzi *.*
      Blanka :D

      Usuń