środa, 22 maja 2013

Zapis 7

XX - Szycha
MH - Molly Hooper
IA - Irene Adler



Wszystko co było w dokumencie jest poprawne. Gotowe zamówienie należy odebrać do środy. Czekam na ekspertyzę! Zapłata została zlecona! Powodzenia na jutrzejszym notowaniu!
Pozdrów swojego chłopaka! Adler  tak nazywały się te zegarki Quarza?
XX


Zapłata doszła szczęśliwie! Przelana suma zasiliła konto Irene. Mam kupionych 3.000 (płaciłam 5$) akcji MH010011, sprzedać? Nadzieję - ten statek - kupiła korporacja Malfoy&Zabini? Wszystko z papierami w porządku? Jest tam, gdzieś u Ciebie notowanie giełdy sprzed tygodnia? Zrobione zostały już te wazy na zamówienie? Adler, Quarz Adler. Nie będzie przedstawicieli Malfoy&Zabini na jutrzejszej kolacji. Zadowolona jestem z dzisiejszych wyników Zuarzt na giełdzie. Jeśli masz jakieś akcje HIG0023 sprzedaj je jeszcze dzisiaj, jutro ogłoszą, że są na skraju bankructwa. Coś się dzieje na giełdzie w Belgrawi. Nie wygląda to ciekawie, najwyżej notowani ogłosili bankructwo. Uda się nam fuzja, o której mówiłeś. Pamiętaj, to naprawdę dobry pomysł!
MH


Coś już załatwiłaś? Nudzę się...
IA


Wszystko gotowe i dopięte. Zimno mi! Nawet na cmentarzu jest cieplej...
MH


Wiesz, w sumie oba miejsca są podobne. Temperatura pewnie też.
IA


Tam jest cieplej. Są znicze... I ludzie - żywi. I są jeszcze ciepłe uczucia - gdy taki człowiek, co odwiedza grób i miło wspomina zmarłego...
MH


No bo u Ciebie to tylko martwi są...
IA


Do żywych można zaliczyć mnie, Johna i mojego ukochanego szczurka 007.
MH


A Sherlock?
IA


Martwy.
MH


???
IA


Ta przystojna pokraka bez uczuć nie jest żywa. Nawet mój szczur okazuje jakiekolwiek uczucia, dzięki którym można myśleć, że jest żywy. A Sherlock? Choćby dzisiaj. Ja jem, a on grzebie w żabie. Powolutku wyciąga po jednym organie.... On nie ma uczuć!
MH


Na pewno nie...


IA

Na pewno tak!
MH

Tylko w żabie? To musiały być ludzkie flaki... I ty nie rozpoznałaś?
IA

Grabisz sobie!
MH


____________________________

Miało nie być tej notki...  Znaczy miała być pod koniec tygodnia :D
Następna będzie gdy dobijemy do... 650 wejść na blogu. Howk, postanowione. Wybaczcie, że tak krótko. Następna będzie dłuższa :D
Tak więc chcę widzieć powiedzmy... Sześć komentarzy. I tu apel do Blanki. Nie znajdzie się tylu komentujących stale, ktoś będzie musiał założyć konto!

6 komentarzy:

  1. Ten szyfr jest super. :) Jak cała notka. Fuuj...żaba? Mam złe wspomnienia jeśli chodzi o te zwierzęta!
    Czekam na kolejny post!
    (Idę powciskać "odśwież" żebyś szybko dodała ;))


    http://oczami-scarlett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to nieuczciwe! Twoją notkę już p[rawie przeczytałam, ale czas goni - do 25 jest termin oddania pracy do Stowarzyszenia DHL, piszę o Sherlocku... Z Dramione w tle :)

      Usuń
    2. Nie no nie będę odświeżać- obiecuję! Ale mam nadzieję, że szybko coś napiszesz. :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się opis uczuć Sherlocka. Te tajne sms-y są baardzo dziwne. Oczywiście bardzo łatwo zrozumieć ten ukryty sens, ale tak normalnie, to tego sensu nie mają zbyt wiele... Takie lakoniczne zdania bez powiązań... Wpis jest bardzo ciekawy, bo samą formę bardzo przyjemnie się czyta i w ogóle, ale poza tym również jest bardzo ciekawy. Masz świetną fantazję, pomysły i opisy Sherlocka. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecałam, więc jestem i komentuję.
    Żaba ^^
    lubię żaby. Przez jakiś czas miałam nawet takie przezwisko :)
    No ale nie o mnie.
    Jest zabawnie (frogs, frogs, frogs. I want more frogs ;p)i tajemniczo (Szychę otacza taka atmosfera).
    B.podoba mi się komentarz co do Sherlocka by Molly :D
    Śmiałam się tak troszkę jak nienormalna xD
    Wyobraziłam sobie, że jem a obok stoi Holmes i grzebie w wnętrznościach żaby hue hue hue
    Wybacz, że tak się uczepiłam tego biednego zwierzątka...
    Na miejscu Molly bałabym się o 007, bo nasz zimny Sherlock jest w stanie i na nim przeprowadzić sekcję...
    Czekam na nn tutaj (http://women-of-holmes.blogspot.com/)
    tutaj (http://wojna-zartow.blogspot.com/),
    a także HR i opowiadanie DHL
    BUŹKA
    Drowned :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Korporacja Malfoy&Zambini ;) siedzę i śmieje . A Sherlock to Sherlock ,Molly nie na się co dziwić.

    OdpowiedzUsuń