czwartek, 2 maja 2013

Zapis 2 i 3



M.H. - Mycroft Holmes
JW - John Watson


Watsonie, zostanie po Ciebie wysłany samochód, czekam.
M.H.


Tak z miłą chęcią skorzystam z twojego zaproszenia panie Holmes, jestem niezmiernie wdzięczny, za wysłanie po mnie samochodu. Jak mniemam mojej wizyty nie da się odsunąć w czasie, mimo, że obecnie spotykam się z kobietą.
Jw


Z panią Hudson?
M.H.


SH - Sherlock Holmes
JW - John Watson


Pozdrów mojego brata!
SH


Sherlock! Jeszcze nie wyszedłem! Mogłeś krzyknąć!
JW


Wtedy mógłbym nadwyrężyć swoje gardło.
SH


Wtedy bierze się, eh... Wracając... Jak dowiedziałeś się, że idę do twojego brata?
JW


Dedukcja.
SH


 Mi dedukcja podpowiedziała, że to odpowiesz. Z czego więc wydedukowałeś?
JW

W twoim kalendarzu nie ma żadnego spotkania. Rzuciłeś telefonem o stół - coś Cię zezłościło, następnie wstałeś, zabrałeś kurtkę z wieszaka i ruszyłeś po schodach, tupiąc jak stado słoni.
SH

Czy ty sugerujesz, że jestem gruby?
JW

Mistrzu dedukcji domyśl się.
SH

Nadal nie wiem jak to wydedukowałeś.
JW

Tylko mój brat ma tak frustrujący sposób zapraszania na spotkania.
SH

To on tak zawsze?
JW

Tak i nie da się go przegadać, prawie...
SH

Eh, to już wiem. Kupić Ci coś?
JW


Nie. Powiedz mu, że nie przyjmę tej sprawy.
SH


... Kupię plastry nikotynowe.
JW


_______________________________

Kolejne dwa zapisy opublikowane! Miał być jeden, ale wraz z Cave Inimicum stwierdziłyśmy, że trzy smsy to trochę za mało. Tal więc notka jest dłuższa - dokładnie taka sama jak pierwsza. Wszystkie notki będą miały minimum jedną stronę w Wordzie. Pięć komentarzy i nowa notka jutro!
Dla Cave jest dedykacja tego zapisu.

5 komentarzy:

  1. Wow, no i widzisz! Już wiem... Wiem! Domyślam się w bohaterach... ;> Muszę poprosić mojego brata, żeby mnie poduczył angielskiego, to obejrzę sobie serial po angielsku :D Wow... (tak wiem, że się powtarzam)... Świetnie. Coś czuję, że nie mogę się doczekać nowej notki. I dzięki mojej dedukcji, wydedukowałam, że będzie więcej niż pięć komentarzy. ;> (Proszę, nie pozwólcie zwątpić Finite w moją dedukcję :D).
    Wielkie dzięki za dedyk!
    Pozdrawiam :*,
    Cave (dawniej Mionka M. ;>)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no! Super! Tylko troszeczkę szkoda,że takie króciutkie, ale byle, żeby było xD
    Więc tak...
    Dużo weny i zdrowia ;**
    Tego G.Potter Ci życzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! B. mi się podoba. Cały blog, notki będą dodawane w formie sms ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Secondo komentarz dzisiaj... Jestem z siebie zadowolona ;P.
    Jeśli zaś chodzi o notkę... Dedukcja Sherlocka po prostu mnie dobiła. Moim skromnym zdaniem John nie jest jednak aż takim ignorantem... Ale i tak najlepszy był Mycroft i jego wyjątkowo finezyjny sposób umawiania spotkań. I oczywiście jego bardzo bezpośrednie pytanie na koniec.
    Innymi słowy jest świetnie ^^.
    Znów więc życzę molto weny,
    Blackie Line

    OdpowiedzUsuń